Idealny dla małych sklepów i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce. Skupia się na kluczowych, czasochłonnych zadaniach, pozwalając Ci na skupienie się na rozwoju biznesu.
Dodawanie produktów: Dodawanie do 30 produktów miesięcznie (w tym podstawowe opisy i zdjęcia dostarczone przez klienta).
Podstawowe opisy produktów: Tworzenie prostych, zwięzłych opisów produktów na podstawie dostarczonych specyfikacji.
Wsparcie techniczne: Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z platformą sklepu (do 3 godzin miesięcznie).
POPULARNE
Stworzony z myślą o średnich sklepach, które chcą zwiększyć swoją atrakcyjność wizualną i optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Obejmuje szerszy zakres działań, w tym tworzenie unikalnych treści i grafik
Dodawanie produktów: Dodawanie do 80 produktów miesięcznie (w tym optymalizacja zdjęć i metadanych).
Tworzenie unikalnych opisów: Przygotowywanie angażujących i zoptymalizowanych pod SEO opisów produktów.
Tworzenie grafik i bannerów: Projektowanie do 5 prostych bannerów i grafik promocyjnych miesięcznie (np. na stronę główną, do newsletterów).
Wsparcie techniczne: Rozwiązywanie problemów technicznych (do 6 godzin miesięcznie).
Analiza konkurencji: Podstawowa analiza działań konkurencji w celu identyfikacji kluczowych słów kluczowych i trendów.
Najbardziej zaawansowana opcja dla sklepów, które stawiają na dynamiczny rozwój i profesjonalny wizerunek. Zapewnia pełne wsparcie w zakresie dodawania produktów, tworzenia treści i rozbudowanych działań marketingowych.
Dodawanie produktów: Bez limitu. Pełna obsługa wprowadzania produktów, w tym profesjonalna obróbka zdjęć i szczegółowa weryfikacja danych.
Tworzenie treści: Pisanie rozbudowanych, unikalnych opisów produktów, tworzenie treści na bloga (do 2 artykułów miesięcznie) oraz tekstów do newsletterów.
Kreacja graficzna: Projektowanie bannerów, grafik promocyjnych oraz infografik (do 10 sztuk miesięcznie).
Zaawansowane wsparcie techniczne: Priorytetowe wsparcie techniczne, rozwiązywanie złożonych problemów, integracje z zewnętrznymi narzędziami.
Optymalizacja sklepu: Regularna optymalizacja strony pod kątem SEO oraz szybkości ładowania.
Raporty miesięczne Przygotowywanie szczegółowych raportów z wykonanych działań oraz propozycji dalszego rozwoju sklepu.
+ budżet reklamowy
Wstawianie produktów
Profesjonalne wstawianie produktów do Twojego konta na Emag. Cennik uzależniony jest od liczby kategorii, jaką posiadasz.
Szkolenie instruktażowe (2h)
Podstawowe szkolenie z obsługi konta Emag. Pokażemy Ci, jak zarządzać zamówieniami, zwrotami, oraz kartą produktów.
Podstawowa optymalizacja
Weryfikacja poprawności dodawanych produktów i podstawowa optymalizacja pod kątem wyszukiwarki Emag.
+ opłata za produkt
PAKIET WDROŻENIOWY
Ten pakiet jest idealny dla firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Emag lub chcą szybko i sprawnie wprowadzić nowe produkty do oferty. Skupia się na jednorazowym wsparciu, które pozwoli Ci ruszyć z miejsca.
Prowadzenie kampanii Emag Ads
Profesjonalne zarządzanie kampaniami reklamowymi na Emag.
Analiza i optymalizacja
Regularna analiza wyników kampanii i ich optymalizacja w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI).
Raportowanie miesięczne
Dostarczanie szczegółowych raportów z wyników kampanii reklamowych.
Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z reklamami.
Doradztwo w zakresie strategii reklamowej.
+ opłata za produkt
+ opłata za produkt
PAKIET REKLAMOWY
Pakiet stworzony z myślą o sprzedawcach, którzy chcą zwiększyć widoczność swoich produktów i skutecznie docierać do nowych klientów za pomocą reklam.
Pełne zarządzanie kontem Emag, w tym dodawanie nowych produktów, aktualizacje stanów magazynowych oraz bieżąca optymalizacja.
Pełna obsługa kampanii reklamowych, od tworzenia po optymalizację i raportowanie.
Regularna analiza cen i działań konkurencji w celu dostosowania strategii cenowej.
Ulepszanie istniejących opisów i zdjęć produktów, aby zwiększyć ich atrakcyjność.
Szybki kontakt i priorytetowe rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z kontem.
PAKIET KOMPLEKSOWY
Najbardziej zaawansowana opcja dla sprzedawców, którzy chcą oddać zarządzanie kontem Emag w ręce profesjonalistów. Zapewnia pełne wsparcie w zakresie wprowadzania produktów, zarządzania reklamami i optymalizacji.
+ budżet reklamowy
PRIMEIRO SP.Z O.O.
NIP 5482739521
+48 665 243 306
info@ecom-pro.pl
Hilarego Filasiewicza 7
43-400 Cieszyn